The "Free Shit" Thread


#81

LEGO The Hobbit Steam Game Key @ HumbleBundle

Reclaim the Lost Kingdom brick by brick! Join Bilbo Baggins, Gandalf, Thorin and his company of Dwarves in an epic adventure across Middle-earth to recapture the Lonely Mountain in the most expansive LEGO game to date.

  • Battle ravenous Trolls, dangerous Orcs and many more!
  • Combine the Dwarves’ unique abilities to solve puzzles - often with hilarious results!
  • Explore iconic locations in Middle-earth, from the Shire to Goblin-town and beyond.

#82

1 Year MovieJack license:

Audials Radio Tracker Preimum (This is 1-PC lifetime license)


#83

Subnautica @ Epic Games Store


#84

Sins of a Solar Empire: Rebellion

Take the battle for galactic supremacy to its ultimate level in Sins of a Solar Empire: Rebellion – a standalone RT4X game that combines the tactics of real-time strategy with the depth of the 4X genre (eXplore, eXpand, eXploit, eXterminate).

This game was just free on HumbleBundle, so if you missed it there, now’s your chance to scoop it up!

Geneshift

Geneshift is a GTA-inspired battle royale where each round lasts only two minutes. Use exploding cars, miniguns, invisibility, and more to outplay friends in tactical online combat. Loot for special powers, build secret bases, and be the last man standing!


#85

I won’t use this. Hope someone here can.


#86

Fist of Awesome on Steam is now free to play.


#87

Meh… No Linux port :frowning:


#88

#89

Check a few posts back :wink:


#90

You put LEGO The Hobbit, not LEGO Lord of the Rings :wink:


#91

:open_mouth: fuuuuuuuuuu… you’re right!

Thanks for the code! Looking forward to playing the Lego games with the little one


#92

Haha, I had to double take as well. Enjoy!


#93

Be patient. Proton is being rolled out :slight_smile:

https://www.phoronix.com/scan.php?page=news_item&px=Valve-Steam-Play-Proton-Linux


#94

Free games through Christmas! :slight_smile: -


#95

More free games :laughing:


#96

Dunno how many of you would be interested, but Uber Founder/Ex-C.E.O of E-Trade Steve Ehrlich is opening a cryptocurrency exchange by the name of “Voyager”. Once it opens in January, they will give you $25 in Bitcoin just for registering now. Voyager will also pay you $25 for every person you refer. (U.S Only)
My referral link: https://vrlps.co/Mqr6Onw/cp
Non referral: https://www.investvoyager.com/


#97

Does the sign up bonus apply to US residents only as well? : (


#98

Pretty sure yeah.


#99

Damn, I wish I lived somewhere popular, missing so many freebies : (


#101

vpn ?